متیل استات؛ جایگزینی برای استون

مدیر دوشنبه 1401/01/29
متیل استات؛ جایگزینی برای استون

پاک لاک تولید کننده متیل استات، بدون آلاینده های خطرناک هوا (HAP) و ترکیبات آلی فرار (VOC) به عنوان جایگزینی برای استون می باشد.

آیا می دانید متیل استات به عنوان جایگزین استون ارائه می شود؟ به دلیل نقطه اشتعال بالا و خواص آبگریزی، استفاده از متیل استات موجب کاهش هزینه و کارآیی بیشتر در برخی کاربردها می گردد. متیل استات زیست تخریب پذیر، بدون ترکیبات فرار و بدون HAP می باشد.

شرکت پاک طیف نگار با برند پاک لاک از تولید کنندگان متیل استات در ایران با کیفیت بالا و قیمت ویژه در بازار مواد شیمیایی و حلال ها می باشد.

جهت آگاهی از قیمت و خرید متیل استات با کارشناسان ما با شماره  6 - 22238905 -021 تماس بگیرید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از متیل استات به جای استون این است که مقاومت الکتریکی بالاتری را ارائه می دهد که برای پوشش های الکترواستاتیکی کارآمدتر است.

متیل استات نه تنها فاقد VOC (ترکیبات آلی فرار) است، بلکه به راحتی تجزیه پذیر است و سازگار با محیط زیست می باشد. یکی دیگر از مزایای متیل استات نسبت به استون این است که به دلیل طبیعت آبگریز آن، یک پاک کننده عالی حتی در تماس با آب است، بنابراین عیوب ایجاد شده در پوشش تحت شرایط مرطوب را کاهش می دهد. متیل استات همچنین به افزایش پایداری و ماندگاری سیستم های پوششی کمک می کند و ضایعات محصول را به حداقل می رساند.

متیل استات دارای خواص حلالیت عالی است و چگالی بالای آن به حذف آلاینده های سنگین کمک می کند. متیل استات، برخلاف استون، بوی کمی دارد که برای مبلمان و مصارف خودرو مناسب است. متیل استات همچنین در لوازم آرایشی مانند عطر و پاک کننده لاک ناخن استفاده می شود و آسیب کمتری به ناخن نسبت به استون وارد می کند.

آیا می خواهید در مورد متیل استات و فواید و کاربرد آن بیشتر بدانید؟ مقالات قبلی پاک لاک را ببینید.

 

 

متیل استات جایگزین استون، پاک طیف نگار، پاک لاک

منبع: ecolink.com/info/methyl-acetate-replacement-for-acetone

 

 

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد