کاربرد لاک های نیتروسلولز

مدیر چهارشنبه 1400/12/25
کاربرد لاک های نیتروسلولز

جوهرهای چاپ

نیتروسلولز یک جزء کلیدی در بسیاری از فرمولاسیون های جوهر است. ویژگی مهم آنها آزادسازی عالی حلال و سازگاری با طیف وسیعی از افزودنی های دیگر است. افزودنی ها شامل نرم کننده ها، رنگدانه ها و رزین هایی هستند که به جوهر اضافه می شوند تا ترکیب مناسبی از خواص را برای کاربرد مورد نظر ایجاد کنند. جوهرهای چاپ و لاک های کاغذی با محتوای بالای حلال بی بو در صنعت بسته بندی و چاپ فلکسوگرافی بسیار مورد تقاضا هستند.

 

کاربرد رنگ نیتروسلولزی پاک لاک، رنگ چوب فوری

 

فینیش های چوب

لاک های نیتروسلولزی به طور گسترده در کاربردهای پرداخت چوب، به ویژه در مواردی که نیاز به پرداخت با کیفیت بالا است، استفاده می شود. این لاک ها به سرعت خشک شده، خواص صیقل پذیری بسیار خوبی از خود نشان می دهند و ظاهر رگه ای چوب را بهبود می بخشند. لاک ها در کاربردهای سبک بهترین گزینه هستند، اما می توان آن ها را با افزودن رزین ها یا نرم کننده های دیگر تقویت کرد، تا در همه زمینه ها عملکرد خوبی داشته باشند. بیشتر پوشش های چوبی بر پایه نیتروسلولز با درجه نیتروژن بالا است.

 

کاربرد رنگ نیتروسلولزی پاک لاک، رنگ چوب فوری

 

فینیش های چرمی

رنگ های نیتروسلولز پاک لاک با فرمولاسیون خاص خود، بهترین کارآیی را با ترکیب ویسکوزیته کم برای کاربری آسان و مقاومت بالا در برابر ترک های ناشی از سرما ارائه می دهد. سطوح محصولات چرمی به روکش های براق یا مات قوی و انعطاف پذیر برای بهبود ظاهر و محافظت در برابر سرما و گرما نیاز دارند. لاک های نیتروسلولزی قادر هستند طیف وسیعی از ویسکوزیته را برای برآورده کردن تقریباً هر نیاز تکمیل چرم فراهم کند.

 

کاربرد رنگ نیتروسلولزی پاک لاک، رنگ چوب فوری

 

لاک های فویل و فیلم

نیتروسلولز در فرمولاسیون لاک ها برای پوشش های داخلی سلفون، فویل های آلومینیومی و پوشش های حرارتی درزگیر در صنعت بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. طیف وسیعی از گریدهای ویسکوزیته بالا، دوام و انعطاف پذیری مورد نیاز این بخش بازار پر تقاضا را فراهم می کند.

 

کاربرد رنگ نیتروسلولزی پاک لاک، رنگ چوب فوری

 

لوازم آرایشی

نیتروسلولز در فرمولاسیون لاک های ناخن استفاده می شود که نیاز به بالاترین استانداردهای شفافیت، استحکام، خلوص و چرخه خشک شدن سریع دارند. الزامات بسیار سخت با نظارت دقیق و کنترل سطوح رطوبت و اسیدیته برآورده می شود.

 

کاربرد رنگ نیتروسلولزی پاک لاک، رنگ چوب فوری

 

رنگ تکمیلی خودرو

نیتروسلولز با میزان نیتروژن بالا و ویسکوزیته بالا در فرمولاسیون رنگ‌های تخصصی برای تکمیل و تعمیر در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود، که استحکام و انعطاف‌پذیری فیلم ضروری است.

 

کاربرد رنگ نیتروسلولزی پاک لاک، رنگ چوب فوری

 

منبع: www.nitrocellulose.com

 

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد