کاربرد های متیل استات در تولید

مدیر دوشنبه 1401/01/29
کاربرد های متیل استات در تولید

آیا به دنبال حلالی با تبخیر سریع و بوی ملایم هستید؟ متیل استات پاسخ شماست. متیل استات جهت تمیز کردن صنعتی، پوشش دهی و رزین های جوهر و زمانی که خشک شدن سریع مورد نیاز است، بسیار مناسب است. علاوه بر این، می توان از آن به عنوان جایگزینی برای استون استفاده کرد.

شرکت پاک طیف نگار با برند پاک لاک از تولیدکنندگان متیل استات در ایران باکیفیت بالا و قیمت ویژه در بازار مواد شیمیایی و حلال ها می باشد.

جهت آگاهی از قیمت و خرید متیل استات با کارشناسان ما به شماره 6-02122238905 تماس بگیرید.

کاربردهای متیل استات در تولید، متیل استات پاک لاک

ویژگی های کلیدی متیل استات

 بدون ترکیبات آلی فرار (VOC) (Volatile Organic compounds)

 حلال عالی

تبخیر سریع

مقاومت الکتریکی بالا

بدون آلاینده های خطرناک هوا (HAP) (Hazardous Air Pollutants)

به راحتی زیست تخریب پذیر است.

استفاده از متیل استات در تولید

متیل استات کاربردهای گوناگونی دارد. تقریبا غیر سمی و زیست تخریب پذیر است. سرعت تبخیر سریعی دارد و عموما یک عامل کلیدی در مواد تمیز کننده است.

♦ می توان از آن به تنهایی یا در سیستم های ترکیبی استفاده کرد. از آنجا که حلالی با سرعت تبخیر بالاست، برای بهبود عملکرد ذرات آئروسل و سایر پوشش های حساس به رطوبت ایده آل است.

 می توان از آن به عنوان حلال برای پاک کننده لاک ناخن، عطرها و لوازم آرایشی استفاده کرد.

♦ یکی دیگر از مزایای متیل استات این است که می تواند ضایعات را کاهش دهد و عمر مفید سیستم های پوشش را افزایش دهد.

♦ همچنین می تواند به عنوان یک پاک کننده سازگار با محیط زیست مخصوصا در شوینده ها مصرف شود. متیل استات به دلیل خواص حلالی عالی و چگالی بالاتر، بدون آسیب رساندن به محیط زیست، آلاینده های سنگین تر را حذف می کند.

مصارف متیل استات در دنیا، متیل استات پاک لاک

متیل استات، جایگزینی برای استون

آیا می دانید متیل استات می تواند به عنوان جایگزینی برای استون استفاده شود؟ به دلیل نقطه اشتعال بالاتر و خواص آبگریز، موجب کاهش هزینه و کارآیی بیشتر در برخی کاربردها می گردد. متیل استات زیست تخریب پذیر، فاقد ترکیبات فرار، بدون HAP (آلاینده های خطرناک هوا) است. یکی دیگر از مزایای استفاده از متیل استات به جای استون این است که مقاومت الکتریکی بالاتری را ایجاد می کند که برای پوشش اعمال شده به وسیله الکترواستاتیک کارآمدتر است.

 

متیل استات پاک لاک

آیا علاقه مند به خواندن اطلاعات بیشتر در مورد متیل استات به عنوان جایگزین استون هستید؟ مقاله بعدی ما را در این زمینه ببینید.

شرکت پاک طیف نگار با برند پاک لاک از تولیدکنندگان متیل استات در ایران باکیفیت بالا و قیمت ویژه در بازار مواد شیمیایی و حلال ها می باشد.

جهت آگاهی از قیمت و خرید متیل استات با کارشناسان ما به شماره 6-02122238905 تماس بگیرید.

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد