Arkema آلکید امولسیونی برای رنگ های با براقیت بسیار بالا معرفی کرد

مدیر دوشنبه 1401/03/30
Arkema آلکید امولسیونی برای رنگ های با براقیت بسیار بالا معرفی کرد

Arkema الکید امولسیونی جدیدی را با نام تجاری SYNAQUA 4804 معرفی کرد. این الکید امولسیونی دارای VOC پایینی می باشد و برای تولید محصولات با براقیت بسیار بالا توسعه داده شده است. این رزین جدید از نظر عملکرد مشابه رزین های الکید پایه حلال می باشد.

Synaqua 4804 یک الکید پایه آب با VOC پایین، فاقد APEO و فاقد آمونیاک آزاد می باشد. این رزین برای استفاده در محدوده گسترده ای از پوشش ها توسعه داده شده است و خواص آن مشابه رزین های الکید پایه حلال می باشد.

کاربرد های عمده این رزین عبارتند از: – رنگ های با براقیت بسیار بالا جهت چوب – رنگ های دیوار و سقف با سطوح براقیت مات تا بسیار براق – پرایمر های داخلی و خارجی جهت چوب و فلزات – پوشش هایی که بطور مستقیم بر روی فلز اعمال می شوند (direct-to-metal) و دارای خواص ضد خوردگی می باشند. مزایای عملکردی این پوشش ها عبارتند از : – سختی بسیار خوب – سریع خشک بودن – زرد شوندگی پایین – پایداری خوب با رنگدانه های ضد خوردگی. بعلاوه حدود 43 درصد مواد اولیه مورد استفاده برای تولید رزین الکید پایه آب Synaqua 4804 زیستی و تجدید پذیر می باشد. رزین Synaqua 4804 تاییدیه Biobased Product label را از United States Department of Agriculture (USDA) بدست آورده است.

منبع: ایران پلیمر

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد