PPG پوشش پودری جدیدی برای چوب معرفی کرد

مدیر چهارشنبه 1401/09/09
PPG پوشش پودری جدیدی برای چوب معرفی کرد

PPG پوشش پودری جدید خود یعنی PPG ENVIROCRON HeatSense را برای چوب و زیرآیند های حساس به حرارت در International Woodworking Fair (IWF) که در Atlanta, Georgia برگزار شد به نمایش گذاشت. PPG ENVIROCRON HeatSense برای تکمیل آخرین پیشرفت ها در زمینه فناوری پوشش های پخت شونده با دمای پایین توسعه داده شده است. در این پوشش مشکلات متداول در زمینه اعمال پوشش پودری بر روی زیرآیند های چوبی (شامل هدایت الکتریکی پایین و تغییرات در میزان رطوبت) حل شده است.

به گفته Shelley Verdun مدیر بازرگانی PPG ، توسعه این محصول جدید برای تولیدکنندگان کابینت ، مبلمان و محصولات ساختمانی بسیار مفید خواهد بود. این محصول علاوه بر دوام بالا به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند. PPG ENVIROCRON HeatSense در یک فرآیند تک یا دو لایه ای اعمال می شود و به مدت 5 دقیقه در دمای °C 121 تا °C 163 پخت می شود در حالیکه پوشش های پودری استاندارد در دمای °C 177 تا °C 204 و به مدت 10 تا 15 دقیقه پخت می شوند. PPG ENVIROCRON HeatSense برای استفاده بر روی چوب و چوب-کامپوزیت شامل MDF ،HDF و plywood ایده آل می باشد. PPG ENVIROCRON HeatSense یک لایه نهایی بدون درز ایجاد می کند که دارای دوام خوبی در برابر رطوبت، نور UV، حرارت و جذب چرک می باشد.

PPG ENVIROCRON HeatSense فاقد ترکیبات آلی فرار می باشد و به انرژی کمتری برای پخت نیاز دارد. همچنین قابل بازیافت می باشد. همچنین این پوشش می تواند طرح های مختلفی شامل سنگ ، مرمر و گرانیت را ایجاد نماید.

منبع: ایران پلیمر

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد