Cardolite در ACS محصولات زیستی جدید برای پوشش های اپوکسی و پلی اورتان معرفی کرد

مدیر یکشنبه 1401/03/29
Cardolite در ACS محصولات زیستی جدید برای پوشش های اپوکسی و پلی اورتان معرفی کرد

Cardolite در American Coatings Show (ACS) که در Indianapolis برگزار شد، محصولات زیستی جدید برای پوشش ها را معرفی کرد. Cardolite پلی ال ها، سخت کننده های اپوکسی، رقیق کننده ها، اصلاح کننده های اپوکسی و مواد سطح فعال جهت پوشش های پلی اورتان و اپوکسی را معرفی کرد. این مواد زیستی بوده و دارای VOC پایین یا صفر می باشند.

این مواد مزایای زیادی برای پوشش های کف و پوشش های ضد خوردگی ایجاد می کنند. برای مثال سخت کننده های اپوکسی آن حتی در دما های پایین به سرعت سخت می شوند و حفاظت خوردگی و چسبندگی عالی به زیرآیند های با آماده سازی ضعیف ایجاد می کنند. پلی ال ها بسیار آبگریز می باشند. پلی ال ها پایداری عالی در برابر آب، مقاومت خوب در برابر جدایش کاتدی و مقاومت آب و هوایی مناسب ایجاد می کنند. خط تولید محصولات شامل مواد پایه آب با ویسکوزیته پایین، مواد با جامد بالا و مواد فاقد حلال می باشد.
به علاوه محصولات Cardolite بر پایه فناوری Cashew Nutshell Liquid هستند. این ماده یک منبع تجدید پذیر است که هیچ تداخلی در زنجیره غذایی ایجاد نمی کند.

نتایج نشان داده است که این پلی ال ها خواص عملکردی عالی ایجاد می کنند که به شرح زیر می باشد: – سخت شدن سریع – خواص مکانیکی خوب – مقاومت سایشی عالی – مقاومت شیمیایی خوب – حساسیت کم در برابر رطوبت – چسبندگی عالی به زیرآیند های فلزی بعلاوه نتایج نشان می دهد که این پلی ال های زیستی خواص ضد خوردگی عالی در پوشش های حفاظتی ایجاد می کنند.

منبع: ایران پلیمر

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد