Shepherd Color رنگدانه آبی جدید با حداکثر خلوص معرفی کرد

مدیر دوشنبه 1401/05/03
Shepherd Color رنگدانه آبی جدید با حداکثر خلوص معرفی کرد

Shepherd Color اعلام کرد که تولید رنگدانه جدید Cobalt Aluminate Blue 20G599 را آغاز کرده است. این رنگدانه آبی جدید دارای ته فام قرمزی می باشد. این رنگدانه دارای بالاترین مقادیر قرمزی (a*) و آبی (-b*) می باشد. این رنگدانه جدید در مقایسه با سایر رنگدانه های آبی دارای حداکثر خلوص می باشد.

Cobalt Aluminate Blue 20G599 دارای پوشش خوبی می باشد. این رنگدانه از نظر شیمیایی خنثی می باشد و در برابر نور UV و حرارت مقاوم می باشد. Max Chroma Blue دارای ثبت جهانی می باشد و دارای نام عمومی C.I.Pigment Blue 28 می باشد. این رنگدانه به دلیل خلوص حداکثری Max Chroma یا MC blue نامگذاری شده است. MC مخفف نام شیمیدان شرکت Shepherd Color یعنی Dr. Matt Comstock نیز می باشد. Max Chroma Blue 20G599 در پوشش های با عملکرد بالا شامل کلاف پوشانی، اتومبیلی، صنعتی، ساختمانی، پودری و سایر پوشش ها استفاده می شود.

همچنین می تواند در پلاستیک ها و پلیمر های مهندسی و gel coatings استفاده شود. خواص این رنگدانه جدید عبارتست از: – قرمزی بیشتر نسبت به محصولات مشابه – خلوص بالا – پایداری در برابر دماهای بالا – سازگاری با رنگدانه های دارای جلوه ویژه – دوام ذاتی عالی جهت کاربرد های بیرونگاهی. این رنگدانه جدید مثالی از تخصص بخش تحقیق و توسعه شرکت Shepherd Color و چند دهه توسعه و بهینه سازی رنگدانه های آبی کبالت جهت صنایع پوشش ها و پلاستیک می باشد.

منبع: ایران پلیمر

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد