Stahl رزین پایه آب مات جدیدی معرفی کرد

مدیر چهارشنبه 1401/04/29
Stahl رزین پایه آب مات جدیدی معرفی کرد

Stahl یک رزین جدید پایه آب مات فاقد مواد افزودنی معرفی کرده است. این رزین جدید با نام تجاری Relca PD-805 به بازار عرضه می شود و به بایندر های Relca-Matt شرکت Stahl اضافه شده است.

این رزین فاقد VOC بوده و جهت صنایع رنگ ها و پوشش ها، جوهر های چاپ و صنایع بسته بندی استفاده می شود. این بایندر دارای عملکرد مات کنندگی عالی می باشد و جهت زیرآیند های چوبی، فلزی، پلاستیکی و شیشه قابل استفاده می باشد. مشتریان با استفاده از Relca PD-805 ضمن رعایت قوانین زیست محیطی می توانند رنگ های مات با کیفیت بالا تولید کنند. در روش های متداول برای کاهش براقیت رنگ ها، پوشش ها و جوهر ها از افزودنی های مات کننده استفاده می شود. اما Relca PD-805 یک رزین پایه آب مات می باشد و بدون اضافه کردن عوامل مات کننده سطحی با ماتی و کیفیت عالی ایجاد می کند. این رزین فاقد فرمالدهید، آمین ها، حلال ها و فلزات سنگین می باشد.

Relca PD-805 علاوه بر مات کنندگی عالی دارای مقاومت شیمیایی و مقاومت حرارتی بالا، خواص anti-blocking و anti-fingerprint خوب، تر کنندگی خوب و مقاومت سایشی بالا در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار می باشد. در نتیجه با این رزین می توان پوشش های با دوام بالاتر را تولید کرد. بعلاوه پوشش های ساخته شده با Relca PD-805 نسبت به مات کننده های استاندارد پایدار تر می باشند و مشکل جداشدگی و رسوب در آنها وجود ندارد.

Stahl به قدرت نوآوری در پاسخ به نیاز مشتریان و ایجاد تغییرات در بازار رنگ ها و پوشش ها اعتقاد دارد. به گفته Raymond Bakker مدیر تجاری Stahl Polymers، بر اساس تست های عملکردی انجام شده رزین Relca PD-805 دارای مزایای زیادی نسبت به مات کننده های متداول مثل سیلیکا می باشد. این رزین برای سلامتی و محیط زیست نیز خطری ندارد.

منبع: ایران پلیمر

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد