پیش بینی بازار جهانی اکریلیک اسید تا سال 2030

مدیر شنبه 1401/04/11
پیش بینی بازار جهانی اکریلیک اسید تا سال 2030

بر اساس گزارشی که اخیرا توسط Allied Market Research منتشر شده است؛ بازار جهانی اکریلیک اسید در سال 2020 حدود 12 میلیارد یورو بوده است و پیش بینی می شود این میزان در سال 2030 به 19.2 میلیارد یورو برسد.

با توجه به افزایش تقاضا برای پوشش های سطحی، پلیمر های ابرجاذب و فرآیند های تصفیه آب در کشور های در حال توسعه، انتظار می رود تقاضای جهانی برای اکریلیک اسید با رشد قابل توجهی مواجه باشد. اکریلیک اسید یک ترکیب آلی می باشد که بعنوان ماده اولیه برای فرآیند های شیمیایی مختلف و بعنوان یک واسطه جهت فرآیند های صنعتی مثل پوشش های سطحی، تصفیه کاغذ، افزودنی های پلاستیک، نساجی، درزگیر ها و چسب ها استفاده گردد.

منومر اکریلیک اسید معمولا در کاربرد های لاتکس جهت بهبود پایداری و جلوگیری از انعقاد زود هنگام استفاده می شود. بر اساس نوع مشتقات در سال 2020 پلیمر های اکریلیک نسبت به اکریلیک اسید بازار بیشتری را داشته اند. از نظر کاربرد نهایی، بخش پوشک بچه (پلیمر های ابرجاذب) بیشترین سهم را در بازار جهانی اکریلیک اسید به خود اختصاص داده است.

منبع: ایران پلیمر

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد