پیش بینی بازار پوشش های چوبی تا سال 2030

مدیر چهارشنبه 1401/05/26
پیش بینی بازار پوشش های چوبی تا سال 2030

طبق گزارش جدیدی که توسط Report Ocean منتشر شده است، بازار جهانی پوشش های چوبی در سال 2018 به ارزش 7800 میلیون دلار رسید و پیش بینی می شود تا سال 2025 به 11985 میلیون دلار برسد.

از پوشش های چوبی برای محافظت از چوب استفاده می شود و هم چنین به زیبایی ظاهری آن نیز کمک می کند. این پوشش ها سطحی صاف و یکنواخت را ایجاد می کنند و از چوب در برابر خراش، سایش، آسیب های محیطی، حملات شیمیایی و حمله ی موریانه ها محافظت می کند.

بر اساس نوع رزین، بازار به پلی اورتان، نیتروسلولز، اکریلیک، پلی استر غیر اشباع و غیره تقسیم می شود.

بر اساس استفاده ی نهایی، بازار به مبلمان، وسایل چوبی، کفپوش و موارد دیگر تقسیم می شود. انتظار می رود بخش مبلمان به دلیل افزایش قدرت هزینه ی مصرف کنندگان و بهبود استاندارد زندگی که تقاضا برای مبلمان را در کشورهای در حال توسعه مانند هند و چین افزایش داده است، رشد کند. پوشش های چوبی برای افزایش مقاومت و دوام روی مبلمان اعمال می شود و به زیبایی ظاهری آن نیز کمک می کند. این عوامل احتمالا تقاضای پوشش چوب را افزایش می دهد که تاثیر مثبتی بر بازار پوشش های چوبی دارد.

از نظر منطقه ای، بازار در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین و آفریقا تجزیه و تحلیل می شود. آسیا و اقیانوسیه به دلیل افزایش تقاضا برای پوشش های چوبی در اقتصادهای در حال توسعه مانند هند و چین و نیز به دلیل توسعه صنایع ساختمانی و افزایش استفاده از مبلمان، به عنوان یک رهبر جهانی در بازار پوشش های چوبی ظاهر می شود. پیش بینی می شود که سهم بازار پوشش های چوبی آسیا و اقیانوسیه تا پایان سال 2025 بیش از 55.52 درصد باشد.

منبع: https://www.marketwatch.com/press-release/wood-coatings-market-by-forecast-from-2022-to-2030-with-covid-19-impact-analysis-and-future-business-opportunities-2022-07-21?mod=search_headline

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد