کنگره مجازی Paintistanbul & Turkcoat 2021 در آذر و همین نمایشگاه در اسفند 1400

مدیر چهارشنبه 1400/08/19
کنگره مجازی Paintistanbul & Turkcoat 2021 در آذر و همین نمایشگاه در اسفند 1400

کنگره Paintistanbul & Turkcoat 2021 با موضوع رنگ، رزین و مواد اولیه مربوط به آنها در هشتم و نهم دسامبر 2021 (17 و 18 آذرماه جاری) برگزار خواهد شد. برخلاف دوره های گذشته، امسال این کنگره به صورت مجازی و آنلاین – و نه رو در رو – برپا خواهد بود. این تصمیم در سال 2020 و به دلیل خطرات ناشی از ویروس کووید-19 اتخاذ شده است.

همچون سال های گذشته، این کنگره بستری برای دانشمندان و متخصصان دانشگاهی و صنعتی فراهم کرده تا مطالعات و تحقیقات منحصر به فرد خود در زمینه رنگ ها، بسپارها و مواد اولیه مربوطه را برای یکدیگر ارائه دهند. دانشجویان شیمی و مهندسی شیمی مخاطبان اصلی این کنگره هستند که در آنجا می توانند به ایده های خوبی از ماهیت رنگ و غنای تحقیقات مربوط به رنگ، بسپار و مواد اولیه پی ببرند.

نمایشگاه Paintistanbul & Turkcoat 2021  نیز در تاریخ 17 تا 19 مارس 2022 (26 تا 28 اسفند) در مرکز نمایشگاهی CNR استانبول برگزار خواهد شد.

منبع خبر: ایران پلیمر

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد