وضعیت پتروشیمی در بورس

s$homa سه‌شنبه 1399/05/14
وضعیت پتروشیمی در بورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، با توجه به اینکه از دوشنبه هفته گذشته گرید‌ محصولات پتروشیمی در بورس کالا جزئی تر و خرید هر کد بر اساس نیاز یک ماهه اعمال شد، برخی کارگزاران از عدم هماهنگی و حذف برخی کد‌ها در قبل از شروع معاملات تالار اعتراض داشتند.
همچنین، به گفته برخی کارگزاران چهارشنبه اسامی بیش از 20 کد خرید قبل از شروع تالار پتروشیمی بر اساس دستور بازرسی بورس حذف و سفارش خرید آنها لغو شد. پس از انجام بررسی و پیگیری‌های لازم، مشخص شد تعدادی از مشتریان با توجه به جزء شدن گروه‌ محصولات پتروشیمی با توجه به نظر وزات صنعت، معدن و تجارت از فهرست سفارشات حذف شدند.
همچنین برخی از مشتریان پیش از این کلیه گرید‌ها را خریداری می‌کردند ولی در حال حاضر با تخصصی‌تر شدن طبقه‌بندی محصولات این رینگ تنها یک کالا را بر اساس پروانه می توانند خرید کنند بنابراین ممکن است در روز‌های نخست که این قوانین وضع شده دچار مشکل شوند ولی با گذشت زمان مشتریان و سیستم با یکدیرگ هماهنگ می‌شوند.
همچنین، برخی از مشتریان امکان استفاده از دو گرید را دارند ولی تنها در پروانه آنها اجازه خرید یک گرید داده شده و برای حل این مسئله باید با وزارت صنعت که مرجع تعیین کننده نوع خرید هر مشتری در پروانه است، هماهنگی لازم را انجام دهند.
بر اساس این گزارش، اکثر کارگزاران و مسئولان بورس معتقدند شاید در ابتدا برخی مشکلات وجود داشته باشد ولی به مرور حل خواهد شد و تقاضا‌های چندین برابری که در رینگ پتروشمی است مدیریت شود.

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد